Domáce zvieratá sú povolené na požiadanie. Môže byť účtovaný poplatok.
UBYTOVACÍ PORIADOK
PENZIÓN TATRASPORT
ZAMPA
1. V penzióne môže byť ubytovaný len hosť, ktorý má objednané a ubytovateľom
potvrdené služby alebo došlo k zmluvnému vzťahu na mieste ubytovania alebo
je k ubytovaniu prihlásený. Za týmto účelom je povinný sa identifikovať
pracovníkovi recepcie penziónu pri príchode a to predložením občianskeho
preukazu alebo cestovného pasu, v prípade detí preukazom poistenca alebo
cestovného pasu.
2. Každý hosť, ktorý nie je štátnym občanom SR (cudzinec) je povinný
v zmysle Zákona č. 404/2011 Z. z. o pobyte cudzincov v platnom
znení vyplniť a odovzdať na recepciu úradné tlačivo o hlásení pobytu,
predložené pri príchode pracovníkom recepcie, pričom všetky požadované údaje je
povinný uviesť pravdivo a úplne.
3. Prevádzkovateľ penziónu vydá ihneď po nástupe na ubytovanie ubytovaciu
kartu, na ktorej bude uvedený názov penziónu, meno, číslo izby, počet osôb,
príchod a odchod s časom uvoľnenia izby v posledný deň pobytu.
4. Penzión poskytuje klientovi služby aspoň v rozsahu a kvalite, určenej
vyhláškou o kategorizácii a zatrieďovaní ubytovacích
a stravovacích zariadení, podľa ktorej je penzión zatriedený.
5. Ubytovanie v penzióne je povolené len osobám, ktoré nie sú
postihnuté infekčnými chorobami.
6. Na základe objednaného ubytovania sa v deň príchodu môže hosť
ubytovať v čase od 14:00 do 20:00. Do tejto doby penzión pre hosťa izbu
rezervuje, pokiaľ v objednávke nebola iná požiadavka a penzión ju
potvrdil. Ak hosť do 20:00 nenahlási svoj príchod, po 20:00 môže penzión izbou
voľne disponovať, pokiaľ sa s hosťom nedohodne inak. V prípade, že
hosť uhradil zálohovú platbu, je penzión povinný podržať rezerváciu do 24:00. 7. Ak klient požiada o predĺženie ubytovania, môže mu penzión
poskytnúť, ak mu vie vyhovieť, aj inú izbu, než tú, v ktorej bol pôvodne
ubytovaný.
8. Klient používa izbu počas doby, ktorú si dohodol s penziónom.
9. Ak nebol čas ubytovania vopred dohodnutý, odhlási klient svoj pobyt naj
neskôr do 10:00 hodiny posledného dňa, v tom istom čase uvoľní izbu. Ak
tak klient neurobí v stanovenom termíne, penzión mu môže účtovať pobyt za
nasledujúci deň.
10. Klient, ktorý sa ubytuje pred 06:00 hodinou rannou, uhradí cenu
ubytovania za celú predchádzajúcu noc. 11. Klient, ktorý požaduje ubytovanie pred 12:00 hodinou a izba sa preto
nemohla predchádzajúcu noc prenajať, platí ubytovanie i za predchádzajúcu
noc.
12. Klient si pri obsadení izby vo vlastnom záujme prekontroluje stav
a funkčnosť zariadení v izbe a prípadné poruchy a nedostatky
ihneď nahlási na recepcii.
13. Klient súhlasí s tým, že do jeho izby počas celej doby trvania jej
prenájmu má právo vstúpiť za účelom vykonania svojich služobných povinností
chyžná, údržbár, prípadne vedúca penziónu.
14. Penzión zodpovedá tak za veci prinesené klientom do ubytovacieho
zariadenia, ako aj za škodu na odložených veciach, pokiaľ tieto veci boli
uložené na mieste na to vyhradenom alebo tam, kde sa obvykle odkladajú,
maximálne do sumy 350€. Za peniaze, cenné veci a doklady zodpovedá penzión
bez obmedzenia, ak ich prevzal do úschovy proti potvrdeniu.
15. Penzión nezodpovedá za prípadné nezhody alebo konflikty medzi hosťami,
ale v rozsahu zákonných možností urobí nevyhnutné opatrenia na
zabezpečenie poriadku a pokoja v ubytovacích a odbytových
priestoroch.
16. Návštevy na izbách nie sú povolené, návštevy je možné prijímať
v priestoroch reštaurácie.
17. Pracovník penziónu nie je oprávnený podávať akékoľvek informácie
o ubytovaných hosťoch tretím osobám (s výnimkou príslušníkov polície po
ich legitimovaní sa a preukázaní opodstatnenosti požadovať tieto údaje)
ani povoliť návštevu hosťa bez jeho súhlasu.
18. Penzión zabezpečí pri ochorení alebo zranení klienta poskytnutie
lekárskej pomoci, prípadne prevoz do nemocnice.
19. V izbe alebo v spoločných priestoroch penziónu klient nesmie
premiestňovať zariadenie, vykonávať opravy alebo akékoľvek zásahy do
telefónnych prístrojov, televíznych prijímačov, prípadne elektrickej siete
alebo inej inštalácie.
20. V izbe alebo spoločných priestoroch penziónu je fajčenie zakázané.
Fajčenie je povolené na balkónoch. 21. V objekte penziónu a osobitne v izbe nie je klientovi
povolené používať vlastné elektrické spotrebiče. Toto nariadenie sa netýka
elektrických spotrebičov slúžiacich k osobnej hygiene klienta (holiace
strojčeky, sušiče vlasov, nabíjačky na bežné spotrebné elektrické prístroje
a pod.)
22. V prípade požiaru je klient povinný riadiť sa pokynmi zodpovedných
pracovníkov (v zmysle požiarneho evakuačného plánu) a po príchode jednotky
PO pokynmi veliteľa zásahu.
23. Klient nesmie svojim prípadných hlučným správaním v izbách alebo na
chodbách rušiť ostatných klientov. V čase od 22:00 do 06:00 je povinný
dodržiavať nočný pokoj.
24. So súhlasom prevádzkovateľa sa môžu organizovať spoločenské akcie aj po
22:00 a to v priestoroch nato určených.
25. Z bezpečnostných dôvodov nie je povolené ponechávať deti do 15 rokov
veku bez dozoru dospelých v izbe, na chodbách a v ostatných
spoločných priestoroch penziónu.
26. Ubytovanie domácich zvierat je povolené len za predpokladu, že ich
majiteľ preukáže ich bezchybný zdravotný stav (pet pass, očkovací preukaz)
a počas pobytu dodrží všetky veterinárne a hygienické predpisy. Pre
pobyt domácich zvierat je potrebný súhlas vedenia penziónu. Majiteľ zvieraťa
zodpovedá za dodržiavanie nočného pokoja v čase od 22:00 do 06:00
a znáša zodpovednosť za všetky škody spôsobené zvieraťom na majetku
penziónu.
27. Ubytovanie domácich zvierat je za poplatok. Poplatok nie je uhrádzaný
v prípade vodiacich psov zrakovo postihnutých osôb.
28. Klientovi nie je povolené brať na izbu športové náradie a predmety,
na ktorých úschovu je vyhradené iné miesto.
29. Klient má právo využívať všetky zariadenia prenajatej izby
a spoločných priestorov. Za všetky škody spôsobené na majetku penziónu
zodpovedá klient podľa platných predpisov.
30. Klient je povinný pri odchode z izby uzavrieť vodovodné uzávery,
vypnúť elektrické spotrebiče a zhasnúť osvetlenie miestností, uzatvoriť
okná a pri odchode zavrieť dvere.
31. Klient platí účet za ubytovanie pri príchode.
32. Za ubytovanie a ostatné služby je klient povinný platiť ceny
v súlade s platným cenníkom, ktorý je k dispozícii
u pracovníka recepcie penziónu.
33. Parkovisko v areáli penziónu je bezplatné, nie je strážené.
34. Za stratu kľúča alebo karty je účtovaný poplatok 50 EUR.
35. Sťažnosti hostí a prípadné návrhy na zlepšenie činnosti penziónu
prijíma vedenie penziónu.
36. Kniha prianí a sťažností je k dispozícii na prístupnom mieste
na recepcii penziónu.
37. Klient je povinný dodržiavať ustanovenia tohto ubytovacieho poriadku od
momentu, kedy si prenajal izbu. V prípade, že ho závažným spôsobom poruší,
vedenie penziónu má právo vysťahovať klienta aj pred uplynutím dohodnutej doby
ubytovania.
38. Tento ubytovací poriadok je k dispozícii klientom na viditeľnom
mieste na každom poschodí penziónu a na recepcii.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Vážený zákazník, Táto informácia o ochrane osobných
údajov a súkromia sa vzťahuje na Vás a na Vaše osobné údaje, pretože
ste našim zákazníkom. Naša spoločnosť vystupuje ako prevádzkovateľ pri
spracúvaní Vašich osobných údajov. Chceme Vám vysvetliť ako budeme
používať osobné údaje, ktoré získame od Vás alebo od tretích strán počas
trvania Vášho zmluvného vzťahu, či po jeho ukončení. Týmto dokumentom si zároveň chceme
splniť našu povinnosť poskytnúť informácie podľa čl. 13 Nariadenia Európskeho
parlamentu a rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických
osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto
údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
a zákona č. 18/2018 Z.z. z 29. novembra 2017 o ochrane osobných
údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1. Typy osobných údajov
Spracovávame nasledujúce údaje:
- Osobné kontaktné údaje. Napríklad
Vaše meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, adresa na zasielanie písomností,
emailová adresa, kontaktné telefónne číslo, číslo OP/alebo pasu, akademický
titul, dátum narodenia.
-
Pracovné kontaktné údaje. Napríklad
adresa firmy, ktorú zastupujete, pracovná emailová adresa a telefónne číslo.
-
Informácie týkajúce sa bezpečnosti,
t.j. záznamy z kamerového systému.
-
Platobné informácie, ako napr. číslo
bankového účtu a výška spoplatnených služieb.
2. Účely a ciele spracúvania údajov Vaše údaje budeme spracúvať na
nasledujúce účely:
-
Poskytovanie ubytovacích služieb.
Musíme zabezpečovať evidenciu ubytovaných hostí v zmysle osobitných
predpisov. Právnym základom je plnenie zákonnej povinnosti prevádzkovateľa.
-
Dane a účtovníctvo. Za účelom
plnenia povinností vyplývajúcich z daňového zákona a iných predpisov
spojených s finančným plnením sme povinní spracovávať určité osobné údaje.
Právnym základom je plnenie zákonných povinností.
-
Bezpečnosť a ohrozenie prevádzky
a siete. Kontrolujeme funkčnosť, bezpečnosť a stabilitu prevádzky
našej siete, ktorej ste účastníkom. Právnym základom je plnenie zákonných
povinností oprávnený záujem prevádzkovateľa. Zároveň máme v našej prevádzke
nainštalovaný kamerový systém, ktorý Vás chráni. Právnym základom je oprávnený
záujem prevádzkovateľa.
-
Riešenie sporov a vyšetrovanie priestupkov.
Môžeme spracovávať osobné údaje na účely riešenia sporov, sťažností alebo
právnych postupov alebo ak máme podozrenie z priestupku, ktoré by sme
chceli ďalej preskúmavať. Právnym základom je plnenie zákonných povinností a oprávnený
záujem prevádzkovateľa. -
Dodržiavanie zákona. Možno budeme
musieť spracovávať Vaše osobné údaje, aby sme dodržiavali zákon (Napr. zhoda
Vášho mena s menami na takzvaných zoznamoch určených strán a dodržiavanie
zákona o praní špinavých peňazí) alebo aby sme vyhoveli súdnemu príkazu.
Právnym základom je plnenie zákonných povinností.
3. Kto má prístup k Vašim údajom.
K osobným údajom budú mať prístup naši zamestnanci.
Prístup majú len tí, ktorí to pri svojej práci potrebujú na vyššie uvedené
účely, a len vtedy, ak je zamestnanec viazaný povinnosťou mlčanlivosti. Ak to vyžaduje zákon alebo súdny príkaz, Vaše osobné údaje
môžeme zdieľať napr. s daňovými úradmi, úradmi sociálneho zabezpečenia,
orgánmi činnými v trestnom konaní alebo inými vládnymi orgánmi.
4. Umiestnenie Vašich osobných údajov
Vaše osobné údaje budú umiestnené výlučne v rámci Európskej
únie a Európskeho hospodárskeho priestoru. 5. Uchovávanie osobných údajov
Vaše osobné údaje uchovávame na obmedzený čas a tieto údaje
budú vymazané, keď už nebudú potrebné na účely spracovania. Vo väčšine prípadov
to znamená, že uchovávame Vaše údaje počas trvania Vášho vzťahu s nami. Pokiaľ
je to možné, údaje vymažeme ešte počas Vášho vzťahu s nami, akonáhle už
nebudú potrebné. V každom prípade vaše osobné údaje vymažeme najneskôr do
uplynutia zákonných lehôt po skončení zmluvného vzťahu, pokiaľ legislatíva
nevyžaduje ich uchovávanie. Vaše osobné údaje môžeme spracovávať po dlhšiu dobu po
ukončení vzťahu v prípade pretrvávajúceho právneho sporu.
6. Právny základ pre spracovávanie Vašich údajov
Vaše osobné údaje spracovávame na základe toho, že
spracovanie je nevyhnutné na základe zákonnej povinnosti v zmysle osobitného
predpisu, prípadne na účely oprávneného záujmu.
7. Práva dotknutých osôb.
Je dôležité, aby ste chápali, že ide o Vaše osobné
údaje, ktoré spracovávame a že chceme, aby ste s tým boli uzrozumení.
Aj keď na spracovanie Vašich osobných údajov nepotrebujeme Vaše povolenie, lebo
nám to ukladá zákon, v súvislosti so spracovaním Vašich osobných údajov
máte veľa práv. Text hore Vám odpovie na väčšinu Vašich otázok.
Vaše práva:
Právo na prístup
Môžete si vyžiadať informácie o tom, ako spracovávame
Vaše osobné údaje, vrátane informácií o tom:
-
Prečo spracovávame Vaše osobné údaje
-
Aké kategórie osobných údajov
spracovávame
-
S kým Vaše osobné údaje zdieľame
-
Ako dlho uchovávame Vaše osobné údaje
alebo aké sú kritériá na určenie tejto lehoty
-
Odkiaľ Vaše osobné údaje získavame (ak
sme ich nezískali od Vás)
Všetky vyššie uvedené informácie sú
dostupné v tomto dokumente. Môžete taktiež požiadať o kópiu osobných
údajov, ktoré o Vás spracovávame. Avšak dodatočné kópie budú spoplatnené.
Právo na opravu.
Je dôležité, aby sme mali o Vás správne
informácie a žiadame Vás, aby ste nás upozornili, ak je niektorý z Vašich
osobných údajov nesprávny napr. ak ste zmenili meno alebo ak ste sa
presťahovali.
Právo na vymazanie
Ak spracovávame Vaše osobné údaje
nezákonným spôsobom, napr. ak spracovávame Vaše osobné údaje dlhšie, než je
potrebné alebo bezdôvodne, môžete nás požiadať o vymazanie týchto údajov.
Právo na obmedzenie
Od momentu, kedy ste požiadali o opravu
Vašich osobných údajov alebo ak ste namietali proti spracovaniu a do momentu,
kým nebudeme môcť problém vyriešiť alebo potvrdiť presnosť Vašich osobných
údajov (alebo ich podľa Vašich pokynov zmeniť), máte nárok na obmedzené
spracovanie. To znamená, že my (s výnimkou uchovávania osobných údajov) môžeme
spracovávať Vaše osobné údaje iba s Vašim súhlasom, ak je to potrebné v súvislosti
s právnymi nárokmi, na ochranu práv niekoho iného, alebo ak existuje
významný verejný záujem na spracovaní. Môžete tiež požiadať, aby sme obmedzili
spracovanie Vašich osobných údajov, ak je spracovanie nezákonné, ale nechcete
aby sme osobné údaje vymazali.
Právo namietať
Ak sa domnievate, že nemáme právo na
spracovanie Vašich osobných údajov, môžete proti nášmu spracovaniu namietať. V takýchto
prípadoch môžeme pokračovať v spracovávaní iba vtedy, ak vieme preukázať
presvedčivé oprávnené dôvody, ktoré prevážia Vaše záujmy, práva a slobody.
Vaše osobné údaje však môžeme vždy spracovať, ak je to potrebné na určenie,
uplatnenie alebo obhajobu právnych nárokov.
Právo na prenos údajov
Môžete požiadať o to, aby Vám
Vaše údaje, ktoré ste nám poskytli na spracovanie, boli poskytnuté v štruktúrovanom, bežne požívanom a strojovo
čitateľnom formáte. Máte tiež právo požiadať o prenos týchto informácií na
iného správcu údajov.
V prípade pochybností máte právo
podať návrh na začatie konanie v zmysle § 100 Zákona o ochrane osobných
údajov na príslušnom dozornom orgáne, napríklad prostredníctvom www.dataprotection.gov.sk
Ako sa môžem sťažovať ohľadom
používania mojich údajov alebo ako si uplatním svoje práva?
Ak chcete podať sťažnosť na to, ako
spracovávame Vaše osobné údaje, a to aj vo vzťahu k vyššie uvedeným
právam, môžete sa na nás obrátiť na e-mailovej adrese: penzion@spyder.sk a Vaše podnety a žiadosti
budú preverené.
Ak s našou odpoveďou nebudete
spokojní, alebo sa domnievate, že spracovávame Vaše údaje nespravodlivo alebo
nezákonne, môžete sa sťažovať na príslušnom dozornom orgáne, ktorým je úrad na
ochranu osobných údajov (ÚOOÚ). Ďalšie informácie o ÚOOÚ a ich postupe
podávania sťažností nájdete tu: www.dataprotection.gov.sk
8. Kontaktné údaje Ak máte akékoľvek ďalšie otázky
týkajúce sa spracovania Vašich osobných údajov, môžete nás kontaktovať
prostredníctvom našej korešpondenčnej adresy: TATRASPORT ZAMPA s.r.o., Starý
Smokovec 62, 062 Vysoké Tatry, alebo e-mailom na penzion@spyder.sk
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
Je platný zákon 391/2015 Z.z. o alternatívnom
riešení sporov. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských
sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie www.soi.sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Zoznam subjektov ARS nájdete na
stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1
Tento ubytovací poriadok nadobúda účinnosť dňom 24.05.2018
TATRASPORT ZAMPA s.r.o.
|